Parfumul florilor ne face productivi
Traditia orientala o arata din cele mai vechi timpuri: parfumul este important. Desi simtul olfactiv este unul dintre cele mai neglijate, are un impact mare asupra activitatilor noastre si asupra starii de spirit.
A influenta comportamentul consumatorului este esential pentru firme. Astazi este util sa stimulezi doua actiuni fundamentale ale societatii: a produce si a vinde! Deci, de ce sa nu pui la punct o tehnica in care parfumul imprastiat in aer sa fie un act... "stiintific"? Japonezii, ca de obicei, s-au gandit la acest lucru...
In birourile din Japonia, dimineata miroase a esenta de lamaie pentru a-i face activi si energici pe angajati. Dupa pranz insa, cand deja se simte oboseala, parfumul floral ii ajuta pe cei ce lucreaza sa-si depaseasca starea. Seara, japonezii trebuie sa se simta senini si optimisti, pregatiti pentru sarcinile zilei ce urmeaza: ideala este esenta proaspata specifica padurii.
Si nemtii au descoperit importanta parfumului, de aceea marile magazine imprastie in aer parfumul ierbii si al florilor pentru a creste vanzarile!
Lasand la o parte partea comerciala a utilizarii parfumului, cu siguranta nu numai ca ne face mai productivi, dar ne si destreseaza! De aceea, daca stiti ca veti avea o zi obositoare la birou, nu ezitati sa va faceti un cadou parfumat sau sa ii surprindeti pe cei dragi cu un astfel de cadou. Noi va recomandam cele mai parfumate buchete! Alege dintre buchetele din flori de crin sau buchetele cu flori de frezii!